زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

حبه انگور

إوستت دارم خواهر گلم

1390/4/24 23:17
1,485 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جیگیلی آبجی خوبی گلم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

شرمندتم دیر به دیر آپ می کنم وبت رو ت آخه آبجی گلم سرم خیلی شلوغه!!!!!!!تازه گی ها یاد گرفتی کاغذ هارو شکل مربع های کوچیک میبری و با ماژیک رنگشون می کنی میزنی به ناخن هات و میگی که اینا ناخن مصنوعی هاته!!الهی من فدات شم با این رفتار بچه گونت !!!!چند روزپیش یکی از دوستای مامان اومده بود خونمون و برات یه تل و جند تا کش اورده بود و چه فیل کوچولو و برای داداشی هم یه ماشین کنترلی ولی شما ماشین رو هم صاحب شدی بابا هم گفت اشکال نداره برای این که حساس نشی مال تو بعدا برا داداشی می خریم!!!!فعلا که با به دنیا اومدن داداشی خیلی خوشت شده!!مامان جون مامان بابا رو میگم بهت یه کیف قرمز و یه آبرنگ و یه کتاب داستان هدیه داد بهت!!هر ک یهم میاد که برات یه چیزی میاره فاطمه (زن امیر)برات یه هدیه خوشمل گرفته که قراره بهت بده!!!!!و..... صدرا هم برای دیدن محمد علی که میااد همیشه برات یه چیزی میگیره یه با راز این سنگ های خوردنی گرفته و یه بار هم یه سطل پر پاستیل و کلی چاخان!!

چند وقت پیش صدرا زنگ زد تا باهات حرف بزنه بعد تو گفتی خاله دارن چیکار میکنن ؟گفت میدونی سیرابی چیه ؟گفتی نه  !!اونم تا فهمید نمی دونی بهت گفت سیرابی تو هم خیلی بدت اومد فکرکردی فوشه و گوشی رو گذاشتی و گفتی اصلا من با صدرا قهرم و رفتی تو اتاق!!بعد اومدم بهت گفتم خوب تو هم جوابش رو بده نباید قهر کنی که گفتی باشه رفتی بهش زنگ زدی و گفتی چطوری کله پاچه!!!!!خلاصه اون یه چیزی میگفت و تو هم یه چیزی !!مرده بودیم از دستت بابت حرفایی که میزنی !!!!قربونت برم من از وقتی داداشی به دنیا اومده احساس می کنم خیلی خیلی بزرگ شدی!!

قربونت برم من خیلی خیلی دوست دارم خواهرم!!!!!!!!!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان سید ابوالفضل
26 تیر 90 3:58
اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر و اجعلنا من خیر اعوانه و انصاره و المستشهدین بین یدیه . . . عید شما مباااااااارک
مامان علی
27 تیر 90 16:24
چه بامزس این زهرا گلی
مامان سید ابوالفضل
6 مرداد 90 5:34
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حبه انگور می باشد