زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 29 روز سن داره

حبه انگور

چرا من عاشق لوازم آرایشم؟؟؟؟؟

1390/2/2 17:26
801 بازدید
اشتراک گذاری

سلام خوبین ببخشید دیر آپ کردم اخه خواهرم امتحان داشت وقت نداشت واسم بنویسه ولی عوضش امرووز آپ کرد واسم !وامااااااااا اتفاق امرووز ::

امروز بعدازظهر مامانم خواب بود باباهم پای کامپیوتر خواهری هم داشت ریاضی میحلید منم رفتم پای لوازم آرایش مامانم هی تا اونجااا که میتونستم خودمو آرایش کررددددددم این قد خوشمل شده بوودم بعد مامانم و خواهرم  اومدن دیدنم !!بعد مامانم گفت :چرا رفتی سر وسایل آرایشم؟؟ مگه نگفتم واسه پوستت بده و خانم دکتره گفت سرپان نه سروان نه نه نه یادم اومد سرطاان زاا هست!!من گفتم خوب حالا دیگه مالیدم دیگه !!مامان گفت برو دست و صورتت رو بشور منم رفتم روی صندلی روشویی دستشویی شستم ولی مگه پاگ می شد بعد خواهری رو صدا کردم اومد هی شست و با دستمااال کاغذی پااک کرد ولی نمی دونم چراا این چیزهاایی که به مژه هاام مالیده بوودم هر کاری میکردم پااگ نمی شد!!!بعد رفتم نشستم پشت میز چون همه داشتند چایی و کاکائو می خوردند منم که عاااشق کاکائوام نتونستم نرم بعد هی بابا نگام می کرد این قد خجالت کشیدم که نگووووووووو!!!!!

پ.ن:شما نی دونید چراا من این قدر عشق لوازم آرایشم؟؟؟؟؟؟؟؟

 

نظر یادتون نره بااااااااااااااااااااااااااااااای نا بعد!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (7)

عسل پینکی
2 اردیبهشت 90 17:35
سلام ، خوش اومدی زهرا جون از طرف عسل پینکی
امامی
2 اردیبهشت 90 17:41
خیلی زیبا و بی تکلف بود !
سمیه
2 اردیبهشت 90 17:59
خیلی وب جالبی داری بهت تبریک میگم عزیز
shaghayegh
2 اردیبهشت 90 18:22
سلام به زهرا خانم گل و به خواهر زهرا خانم وبت خیلی نازه عزیزم راستی بهت تبریک میگم به خاطر خواهرت قدرش رو بدون خانمی
مامانی نیایش
2 اردیبهشت 90 18:35
سلام خوش اومدی منم چند روزی بیشتر نیست وبلاگ ساختم
niKk!i
3 اردیبهشت 90 22:08
hey khili COOLe khodet ke midooni LOL
یه مامان
4 اردیبهشت 90 14:44
سلام عزیزم خیلی مطلبت قشنگ بودراستی حرف مامانت راهمیشه گوش کن .
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حبه انگور می باشد