زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 28 روز سن داره

حبه انگور

تخیلات سیاره ای من

1390/3/1 13:35
742 بازدید
اشتراک گذاری

گریهسلاااام خوبید؟منم خوب خوبم امروز این قدر خواهری رو اذیت کردم مگه گذاشتم درس بخونه اونم رچشمکفت تو اتاق و در وبست منم اینقدر پای در نشستم و براش حرفیدم و از زیر در براش چیز فرستادم بعدم اینقدر  گریه کردم که بیچاره در و باز کرد ولی حسابی از دستم شاکی شده بودعصبانی!!!!!!!!و اما آپ امروز درباره ی تخیلات منه!!!!که بقول پسرخاله ام من اگه نویسنده شم تو کارم پیشرفت حسابی می کنم!!!!از خود راضیعینک

من یه عادت به قول مامان بدی دارم که تا یه برنامه کودک یا فیلمی میبینم این قدر میبینم که همه ی دیالوگ های شخصیت های اون برنامه رو حفظ میشمزبان!!!!چند وقتی هم هست که پیله کردم به دیدن برنامه کودک جیمی نوترون اگه این برنامه کودک رو دیده باشید می دونیدکه جیمی یه برنامه داره برای سفر به سیاره های دیگه !!!1چند روز پیش من به مامانم گفتم مامان میشه یه طناب به من بدید /مامانم گفت برا چی میخوای گفتم شما بدید حالا !مامانم طنب رو داد بعد منم طناب رو گرفتم و رفتم توی راه پله و رفتم روی صندلی و نشستم لب پنجره و چون پنجره ی ما میله داره طناب رو پرت کردم پایین و با گوشیم داشتم حرف میزدم که مامان اومد گفت :چی کار داری میکنی گفتم مامان میخوام برم سیاره های دیگه تا آدما رو نجات بدم !!!!نمی دونم چرا ولی این قدر مامان و خواهرم بهم خندیدند!!!!!!!سوالسوال

راستی داداشیم هم قراره 1 تیر بدنیا بیااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااد ولی من این قدر دوست دارم زود تر بیااااد ولی مامان میگه اگه زودتر بیاد باید بره تو دستگااااااااااااااااااه!گریهگریه

راستی سشنبه روز مادره ÷س روز مادر روووووووو به مامان عزیزم و همین طور همه ی مامان های دنیا تبریک می گم!!!

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (8)

مامان ماهان
31 اردیبهشت 90 22:54
سلام زهرا جون اتفاقا پسرم الان داشت جیمی نوترون نگاه میکرد نوشته ات خیلی جالب بود الهی داداشی به سلامتی و شادی دنیا بیاد
مامان تربچه
1 خرداد 90 7:14
سلام عزیزم واااااااااااااای چه بامزه خدا شما دوتا خواهری رو برای مامان و بابا حفظ کنه داداشتون هم به سلامتی دنیا بیاد
آبجی فهیمه
1 خرداد 90 14:14
سلام عزیزم: ممنون از اینکه سر زدی... انشالله داداشیت زود زود به دنیا بیاد... من لینکت می کنم.. وبمو با اسمش لینک کن..
مامان علیرضا
2 خرداد 90 8:07
سلام زهرا جون. خدا حفظت کنه امیدوارم بزرگتر که شدی با افکار متعالیت انسانهای سیاره خودمونو نجات بدی آینده در دستان پر توان شماست عزیزم
امامی
4 خرداد 90 9:54
سلام قدم داداشی مبارک
مامان ستایش و ساجده
4 خرداد 90 14:56
سلام عزیزم قالب وبلاگت که انتخاب کردی اصلا متن هات معلوم نیست ببخشید نتونستم بخونم
مامان ستایش و ساجده
4 خرداد 90 20:09
سلام خیللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللللی خوب شد ممنون که اومدی موفق باشی امیدوارم قدم داداشی خوش باشه
مامان علی
11 خرداد 90 14:13
سلام خانم ناز.تو همسن پسرم هستیا.به خاطر همین می خوام لینکت کنم.قدم داداشی هم مبارک
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حبه انگور می باشد