زهرازهرا، تا این لحظه: 18 سال و 2 ماه و 16 روز سن داره

حبه انگور

کادو دردسر سااز مامان

1390/3/4 14:34
835 بازدید
اشتراک گذاری

سلاااااااااااام خوبییییییید؟ منم خوبم!!!!!!!!!

امروز خواهری  برای  روز مادر یه نیم ست برای مامانم گرفته بووووووووود بعد مامانم بهم گفت :قشنگه اینا منم گفتم :اینا رو خواهرم براتون خریده؟ مامانم گفت :آره!!!من هم اول یه نگاهی چب چب به خواهری انداختم و داد زدم خیلی بدددددددددددددددددددددددی چرا برا من نخریدی؟؟؟؟؟بعدم  شروع کردم به گریه کردن!!!خواهرم هم گفت :تو مادری یا زنی؟؟؟؟ منم هیچی نگفتم!!!یعنی چیزی نداشتم بگم بعد مامانم گفت :واااا زهرا چرا این جوری می کنی مامان؟؟؟خواهرت که برای تولدت کادو گرفت حالا هم روزه مادر خب؟؟خوبه منم اون روز که برا تولدت کادو گرفت می گفتم چرا برای من نگرفتی هااااان؟؟؟؟بعد من گفتم آخه من برای شما چیزی نگرفتم که دوست داشتم براتوووون یه چیزی بگیرم!!!آخه لجم گرفته بود از این که اون برای مامان کادو گرفته بود اما من نه !!مامانم گفت همون نقاشی که دیروز به من دادی خیلی من رو خوش حال کرد !!!!ولی من تا نیم ساعت با خواهرم قهر بوووووووووودم !!بعدشم باهاش آشتی کردم ولی هی بهونه می گیرم!!!!!تازه خواهرم میگه مامان هووو نداشت که اونم بیدا شد خدا به داد برسه!!! ولی من حرفش رو نفهمیدم بعدم که بهش گفتم یعنی چی گفت:بزرگ شدی می فهمی!!منم به مامانم گفتم:مامان چرا اول من رو به دنیا نیاوردی هاان؟؟؟

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

مامان فرشته
4 خرداد 90 15:47
سلام عزیز دلم زهرا جونم وجودت برای مامان بزرگترین هدیه است گلم دستت درد نکنه با نقاشی خوشگلت منم از خدامه گیسو برام نقاشی کادو بده آبجی مهربون دستت درد نکنه گلم مامان جون روزت مبارک بوسسسسسسسس
مامان حسین
4 خرداد 90 16:41
سلام عزیزم منم شمارا لینک کردم
rahim
4 خرداد 90 18:49
سلام وبلاگ جالبی داری ممنون میشم به ما هم سر بزنی با تشکر
مامان ماهان
5 خرداد 90 0:28
مامان جون روزت مبارک همون نقاشی براش از صد تا کادو بالاتره مطمئن باش
مامان روژین
6 خرداد 90 1:57
سلام عزیزم . خیل قشنگ و بامزه می نویسی . معلومه که خیلی زهرا جونی رو دوست داری که اینقدر براش وقت میذاری . بوس برای شما و زهرا جونی . راستی عکسهای زهرا خیلی خوشگله . من لینکتون کردم .
مامان روژین
10 خرداد 90 0:58
سلام گلم . فکر کنم داری امتحان میدی که آپ نمیکنی ؟


niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به حبه انگور می باشد